فرایندی که باید پیش از تولید محصول، حین تولید و پس از تولید آن و به طور پیوسته مورد بررسی قرار گیرد، بازاریابی است. بدون بازاریابی محصولی که ساخته شده است، فروش آنچنانی نخواهد داشت هر چند که دارای بالاترین کیفیت (و حتی گاها دارای قیمت رقابتی) باشد. لذا انجام بازاریابی برای محصولات ساخته شده این صنعت ضروری و لازم الاجرا می باشد. از این رو گروه پژوهشی فناوری پلیمر دانشگاه اصفهان ضمن استفاده مفید از دادههای کتابخانهای و دسترسی به وندور لیست صنایع مختلف و همچنین بهرهگیری از دانش متخصصان بازاریابی مستقر در مرکز رشد دانشگاه اصفهان، آماده هرگونه همکاری در جهت توسعه بازار محصولات پلیمری برای صاحبان صنایع می باشد.